Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Infinite
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Infinite
Mooie rustgevende opname Christophe, knappe afwerking
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
-
Voldoende detail en een hemelse hemel, meer moet dat niet zijn
Comment
-
Heel mooie artistieke Z/W foto.
S U P E R !
Mag aan elke wedstrijd deelnemen vind ik.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk berichtKnap!! Eentje voor maandag.
Die het HoF doen zijn net als politiekers, die luisteren nooit naar wat het "volk" wilt.
Evelyn, dit is geen beschuldiging aan uw adres hoor, ik heb het al voor u gedaan en ook ik had prijs.
Trouwens is het HoF de laatste weken weer een zeer droevig gedoe.
Hoe is het mogelijk dat deze foto hier er niet in staat?
Ik begin die forum stinkend beu te worden, ze maken ons en zichzelf belachelijk in vergelijking met andere forums..
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtIk begin die forum stinkend beu te worden, ze maken ons en zichzelf belachelijk in vergelijking met andere forums..There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
De keuze van de Hof is soms merkwaardig, voor de één niet en voor iemand anders net wel. Fotografie is heel persoonlijk, maar je kan de foto's in de HoF nooit slecht noemen. Dat ze je niet aanspreken maakt ze daarom niet slecht.
Er zit hier in alle categorieen wekelijks wel een pareltje, maar elke foto die aan bepaalde criteria voldoet is Hof waardig. Het is heel leuk wanneer je het niet verwacht om je foto in de HoF terug te vinden, en sommige foto's krijgen dan net de aandacht die ze verdienen. Mij hoor je niet klagen, toch kijk ik altijd ik eens als m'n foto er niet tussen staat
Maar in alle eerlijkheid, ik ben zelf eerder bescheiden, en verwacht niets. Ik zal dan ook nooit tegen gelijk welke foto zeggen, 'tot maandag'. Ik begrijp dat dit als compliment bedoeld is, maar het hoeft niet
Toch wil ik iedereen nog eens bedanken voor de waardering, en moeite om een comment te plaatsen!
Vriendelijke groeten,
Christophe
Comment
Comment