Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
- magenta in de wolken
- helderheidsvlekjes achter die linkse bomen
- en wat halo boven de sparren rechtsachteraan.
mocht je die er uit krijgen, top!
Bedankt voor uw reactie, maar:
- het magenta zou kunnen. Er zit een lichte grad filter met wat magenta op de bovenkant van de foto.
- de andere 2 opmerkingen kloppen niet. Daar is niets aan bewerkt. Die lichtere vlek achter de bomen links had ik ook gezien, daarom de originele RAW bekeken en dit is daar ook al zo. Dat is dus allemaal natuurlijk. Zelfde met de "halo" boven de sparren.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Bedankt voor uw reactie, maar:
- het magenta zou kunnen. Er zit een lichte grad filter met wat magenta op de bovenkant van de foto.
- de andere 2 opmerkingen kloppen niet. Daar is niets aan bewerkt. Die lichtere vlek achter de bomen links had ik ook gezien, daarom de originele RAW bekeken en dit is daar ook al zo. Dat is dus allemaal natuurlijk. Zelfde met de "halo" boven de sparren.
Het waren zaken die mij opvielen (en herkenbaar zijn)
Maar als je het zelf niet ziet, dan heeft het geen zin daar verder op de door te gaan.
Comment