Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sunset at Strokkur
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Sunset at Strokkur
Wat een moment! Knap genomen, niet eenvoudig onder de lichtomstandigheden!
-
Wow, chique beeld. Wel wat jammer van de vertekening maar daar kan je weinig aan veranderen.
Comment
-
-
Het viel nog min of meer mee met het volk zie ik. Ik ben er zelf in totaal 8 keren geweest, de truc is : vroeg gaan, liever om 5 uur dan om 6 uur 's morgens. Ik was alleen daar. Maar dan is het licht natuurlijk anders.
Verdienstelijke foto overigens.
Belichting is idd niet makkelijk want op één seconde ga je van een blauwe bel naar een witte muur van water.
Comment
-
-
Prima het moment vastgelegd maar wel enorme lensvertekening waardoor alle mensen naar binnen vallen
Voor mij persoonlijk is het uitgebrande gedeelte nogal groot
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrima het moment vastgelegd maar wel enorme lensvertekening waardoor alle mensen naar binnen vallen
grts
Sieg
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nathalimage Bekijk berichtWat een moment! Knap genomen, niet eenvoudig onder de lichtomstandigheden!Oorspronkelijk geplaatst door Tom V Bekijk berichtPrachtig beeld en veel detail in tegenlichtOorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk berichtWow, chique beeld. Wel wat jammer van de vertekening maar daar kan je weinig aan veranderen.Oorspronkelijk geplaatst door Smets84 Bekijk berichtMooi moment en vooral knappe controle onder moeilijke omstandigheden .
Mvg.,
Smets84Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtDe kracht van de geyser goed vastgelegd. Knap !Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk berichtMooie tegenlichtopname.
Fijne structuur in het water, deze geeft de kracht mooi weer.Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtknap gedaan - indrukwekkend moment
Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk berichtHet viel nog min of meer mee met het volk zie ik. Ik ben er zelf in totaal 8 keren geweest, de truc is : vroeg gaan, liever om 5 uur dan om 6 uur 's morgens. Ik was alleen daar. Maar dan is het licht natuurlijk anders.
Verdienstelijke foto overigens.
Belichting is idd niet makkelijk want op één seconde ga je van een blauwe bel naar een witte muur van water.
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrima het moment vastgelegd maar wel enorme lensvertekening waardoor alle mensen naar binnen vallen
grts
Sieg
Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk berichtVoorkeuren verschillen maar een uitgebrand is voor mij niet automatisch negatief. Ik vind hem gewoon goed maar vooral "anders". Die vallende mensen...ja idd....op hoeveel mm is dat Thomas ?
Comment
Comment