Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
zonovergoten
Collapse
X
-
-
Re: zonovergoten
vind hem wat grijs , ook waarschijnlijk hard licht op het moment , de compo ligt ook wat moeilijk ,je wordt niet echt geleid in de foto en weet niet goed waar gekeken , sorry als het wat cru overkomt ,maar ik geef altijd een eerlijke mening
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtvind hem wat grijs , ook waarschijnlijk hard licht op het moment , de compo ligt ook wat moeilijk ,je wordt niet echt geleid in de foto en weet niet goed waar gekeken , sorry als het wat cru overkomt ,maar ik geef altijd een eerlijke mening
het geheel is wat rommelig
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Foto kan idd wat meer contrast gebruiken, of net veel minder. Is nu nogal grijs en vlak.
De compo kan ik eigenlijk wel smaken. Vind hem niet rommelig voor een bos scene.
Weet dat het heel moeilijk is orde te vinden een een bos, maar hier is dit toch redelijk gelukt vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtvind hem wat grijs , ook waarschijnlijk hard licht op het moment , de compo ligt ook wat moeilijk ,je wordt niet echt geleid in de foto en weet niet goed waar gekeken , sorry als het wat cru overkomt ,maar ik geef altijd een eerlijke mening
Comment
-
-
Vind hem best wel goed en aangenaam naar kijken.
De bomen hebben imo toch wat orde: de vier hoofdspelers midden en rechts in een V-shape tgov het trosje links waar het water wat bijeenkomt.
Moest de grond vooraan bezaaid zijn met takjes ea dan zou dat eerder afleidend zijn maar nu geeft dat een mooi blank canvas voor de stammen en schaduwen die je vervolgens naar het volgende stuk in je foto brengen mn de reflecties en het geschakeerde licht op het water.
Voor mij aldus een geslaagde foto.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk berichthet licht was nog in orde op het moment. Ik had eerst een veel lichtere foto met bijna geen doortekening op de grond en vond het niet echt mooi. Opnieuw begonnen met dit resultaat. Over de compo zijn de meningen ook verdeeld. Verschillende meningen doet wel nadenken voor de volgende foto.
Comment
Comment