Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De compositie vind ik niet geslaagd als het de bedoeling was een skyline ervan te maken.
Het formaat is al se de eerste boosdoener, de voorgrond mocht er zeker niet op want die is te rommelig.
Met een telelens enkel water als voorgrond had beter geweest.
Het tijdstip zou best het blauwe uurtje zijn geweest.
En de witbalans is verstoord door een ND filter, die kan simpel gecorrigeerd worden.
Ik wens u suc6 bij uw volgende poging, ene, zeker de moed niet opgegeven.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Ben al enkele keren komen kijken naar je foto en die boeit me wel hoor. De voorgrond is idd te prominent in beeld. Ook het feit dat de palen door de skyline lopen doet afbreuk aan je onderwerp. De kleuren kan ik dan wel smaken. Zeker eens teruggaan als je kan. Hier zit zeker een topper in, mits aandacht voor de compo
Comment