[CENTER]]
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Na de storm
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Na de storm
Mooi tafereeltje zo, al had een dichtgeknepen diafragma mss beter geweest
Qua afwerking wel redelijk hard
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
ik vraag het om vooral te weten wat je diafragma was ,en ik dacht het juist , ik zie vooral heel veel onscherpte in de achtergrond , miss was dat je bedoeling ,maar persoonlijk zou ik ook een kleiner diafragma gebruikt hebben ,voor meer scherptediepte
Comment
-
-
Naar mijn gevoel is de achtergrond niet onscherp genoeg om de nadruk op het bootje te leggen. De achtergrond is er te druk voor. Ik zou 'm ook liever scherp zien. Misschien de hooglichten wat dimmen ? 't Is maar een idee.Mvg Philip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk berichtNaar mijn gevoel is de achtergrond niet onscherp genoeg om de nadruk op het bootje te leggen. De achtergrond is er te druk voor. Ik zou 'm ook liever scherp zien. Misschien de hooglichten wat dimmen ? 't Is maar een idee.
Comment
-
Persoonlijk vind ik het ook een druk tafereel en met hard licht. Denk dat een ander tijdstip een interessantere foto zou opleveren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk berichtPersoonlijk vind ik het ook een druk tafereel en met hard licht. Denk dat een ander tijdstip een interessantere foto zou opleveren.
Comment
Comment