Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Met her in Regent's park
Collapse
X
-
-
-
Re: Met her in Regent's park
Die foto heeft iets dat ik niet onder woorden kan brengen, zeg maar dat die mij fascineert.
Ziet er simpel uit en toch blijf je langer kijken.
Heel sterke compositie, scherp en heel mooie kleuren, sterke foto.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Knap beeld Lieven, de extra lege ruimte bovenaan geeft zelfs een meerwaarde aan de opname
Licht en schaduwspel is ook heel mooi
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
mooi Lieven ,eerst twijfelde ik een beetje of een 2/3 uitsnede niet beter zou zijn , maar door wat langer te kijken vind ik de compo op deze manier sterker , brengt wat meer eenzaamheid en rust in je foto ,knap
Comment
-
de titel doet inderdaad anders naar dit beeld kijken en interpreteren dan zo op het eerste zicht. De lege ruimte links accentueert de situatie goed.
Zelf zou ik een (groot?) deel boven de kruin weggelaten hebben, om de nadruk meer op het aardse te leggen en die ontmoeting.
knap denkwerk. love itmijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtde titel doet inderdaad anders naar dit beeld kijken en interpreteren dan zo op het eerste zicht. De lege ruimte links accentueert de situatie goed.
Zelf zou ik een (groot?) deel boven de kruin weggelaten hebben, om de nadruk meer op het aardse te leggen en die ontmoeting.
knap denkwerk. love it...leeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtMisschien zou jij dat wel doen, maar daarom ik niet. ;-)mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtknap denkwerk. love itOorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtvraag ik ook niet. Laat liever weten als denkwerk niet gewenst is ?
Dit is showcase, kijk nog eens naar het reglement van het forum....leeg...
Comment
Comment