dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ijskegels
Collapse
X
-
-
Re: ijskegels
Prachtige details en perfecte belichting
Indrukwekkend met die ijspegels, te bedenken dat we dit vroeger ook hier bij ons soms hadden
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrachtige details en perfecte belichting
Indrukwekkend met die ijspegels, te bedenken dat we dit vroeger ook hier bij ons soms hadden
grts
Sieg
Comment
-
mooie scherpte en goed contrast tussen gebouw en omgeving. Eyecatcher.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
Opnieuw heel mooi gedaan, niet enkel de dieptewerking maar ook het rood dat mooi contrasteert.
ps. Blij te lezen dat ik niet de enige ben die de echte winter bij ons zich nog kan herinneren ... bloemetjes op de vensters, brrrrMvg Philip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrachtige details en perfecte belichting
grts
Sieg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtdat klopt idd Sieg ,waar zijn die goeie oude winters naartoe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk berichtJa zeg Patrick, als je ze wil mag je ze hebben, ik heb deze zomer genoeg kou geleden in mijn tentje en dat was dan nog hartje zomer ...
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Comment
-
-
Zeer mooi beeld, ijskegels.....das idd al zeeer lang geleden
Comment
Comment