Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie contrasten tussen de verbrokkelde voorgrond, de egale achtergrond en de gradiëntvolle schemerlucht.
Die laatste zonnegloed op de hoge bergflank is mooi meegenomen .
Prachtig beeld om mee te beginnen, dat was een toppertje geweest in de challenge
Maar zo is het ook een topper, een mooi geheel en dat zonlicht is een prachtig accent,
het is beslist de moeite om de grote versie te bekijken !
Als ik die voorgrond zo zie dan vraag ik mij wel af of het u wel altijd duidelijk is waar je al dan niet vaste voet hebt,
na het zien van de making od van Julien's etterfoto roept dat bij mij dergelijke vragen op, weet je altijd zo een beetje waar je veilig bent of niet in dergelijke winterse omstandigheden ?
Als ik die voorgrond zo zie dan vraag ik mij wel af of het u wel altijd duidelijk is waar je al dan niet vaste voet hebt,
na het zien van de making od van Julien's etterfoto roept dat bij mij dergelijke vragen op, weet je altijd zo een beetje waar je veilig bent of niet in dergelijke winterse omstandigheden ?
Eerst wat aftasten of het veilig genoeg is als het nadien toch kraakt heb je pech
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment