Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
knappe foto Evelyn en deze had ik hier wel verwacht in de HoF
proficiat
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Das gewoon een mooie foto die zo in de boekjes kan. Bescherm hem maar. Effe deze foto achteraf vanuit je pc naar google afbeeldingen slepen en dan kan je zien waar hij overal rondhangt op internet.Pas op voor de Aziaten en Russen want die zijn er gek van..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Knappe opname Evelyn, mooie zachte afwerking
Zelf had ik bij deze absoluut voor landscape formaat gekozen, maar ieder z'n keuze uiteraard
Ook een iets lager standpunt had het paard net door de horizon laten komen i.p.v. er gelijk mee lopend
Kleine details hoor, voor mij blijft het in ieder geval een topper en mag zo in de HOF
Het is zoals devid aanhaalde een prachtig beeld dat kenmerkend is voor haar liefde voor dieren en voor fotografie !
Misschien kan het als eerbetoon aan Evelyn nog maar eens extra opgenomen worden in de HoF ?
Het is zoals devid aanhaalde een prachtig beeld dat kenmerkend is voor haar liefde voor dieren en voor fotografie !
Misschien kan het als eerbetoon aan Evelyn nog maar eens extra opgenomen worden in de HoF ?
Volledig met jullie eens...een blijvende herinnering, alhoewel er meerdere zijn natuurlijk....
WE gaan ze absoluut missen niet alleen door haar prachtige beelden ...maar ook door haar steeds positieve ingesteldheid, allez tenminste zo voelde ik het aan...keek altijd ernaar uit om een commentaar van haar te kunnen en mogen lezen...
Rust in vrede Evelyn....
Comment