Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
genieten aan de rivier
Collapse
X
-
-
Re: genieten aan de rivier
sfeervol met die lage zon. Goed gekozen hoek om de rivier in beeld te brengen.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
Mooi beeld maar je kleuren zitten niet echt juist en dat komt omdat je opname geen kleurprofiel heeft ingesloten
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtpersoon is niet ingeplakt, maar wel ingeflits wat betreft kleurprofiel zit er wel in maar ik heb wat geëxperimenteerd.
Trouwens als ik de opname open in PS dan staat er bij, geen kleurprofiel toegewezen, mss is het experimentje mislukt
grts
Comment
-
Sieg ik begrijp u niet, wanneer ik mijn foto omzet in jpeg worden die altijd omgezet in sRGB, daarbij zijn de kleuren precies hoe ik het wil en ook wanneer ik het laat afprinten. Misschien is uw scherm niet gekalibreerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtSieg ik begrijp u niet, wanneer ik mijn foto omzet in jpeg worden die altijd omgezet in sRGB, daarbij zijn de kleuren precies hoe ik het wil en ook wanneer ik het laat afprinten. Misschien is uw scherm niet gekalibreerd?
Open je opname eens in PS, dan zal je onderaan zien staan dat er geen kleurprofiel is toegewezen aan de opname
grts
Comment
-
Comment