Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Magical Vestrahorn
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Magical Vestrahorn
Bekende locatie in IJsland, mooi met die invoerende lijnen, knappe opname met dat strijklicht in de voorgrond
De graduele filter bovenaan bevat wel wat ruis; mss door de verkleining of de upload ?
Ook wel serieuze vervorming in de rechtse hoek bovenaan, normaal staat die bergpiek rechtop maar hier wordt hij naar de hoek toe getrokken
grts
SiegLast edited by Sieg; 8 februari 2019, 23:42.Voor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtBekende locatie in IJsland, mooi met die invoerende lijnen, knappe opname met dat strijklicht in de voorgrond
De graduele filter bovenaan bevat wel wat ruis; mss door de verkleining of de upload ?
Ook wel serieuze vervorming in de rechtse hoek bovenaan, normaal staat die bergpiek rechtop maar hier wordt hij naar de hoek toe getrokken
grts
Sieg
Nja, dat valt me nu pas op. Lightroom correctie is toegepast maar dan kan soms negatief werken in de hoeken.
Comment
-
Mooi al mag er wat van de onderkant af.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Indrukwekkend, zeker wanneer je het op groot formaat bekijkt, want dan zie je plots een mens op de voorgrond en realiseer je je de grootsheid van het landschap. De mens is helaas niet scherp, net als de voorgrond.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtIndrukwekkend, zeker wanneer je het op groot formaat bekijkt, want dan zie je plots een mens op de voorgrond en realiseer je je de grootsheid van het landschap. De mens is helaas niet scherp, net als de voorgrond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kalaman Photography Bekijk berichtIk denk eerder door het te ver pushen van de 1/2.3” sensor haha. Heb het al gemerkt op al m'n andere foto's ook.
Nja, dat valt me nu pas op. Lightroom correctie is toegepast maar dan kan soms negatief werken in de hoeken.
Klopt wat je zegt, zelf ook al ondervonden dat Lightroom bij de lenscorrectie soms deftige fouten maakt, daarmee doe ik het meestal in PS omdat je daar zelf de volledige controle hebt
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
mooie foto maar toch wat onscherp vind ik ,wel prachtig met dat licht op de bergen
ik was al enkele keren komen kijken en zag daar ook iets op de voorgrond die net op een mens leek ,maar ik had de grote versie nog niet bekeken ,nu zie ik dat het idd een mens is ,ik kon blijkbaar de grote van die bobbels niet inschatten ,dus deze persoon is een welkomer in het landschap om de grote te kunnen inschatten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtMooi al mag er wat van de onderkant af.
grt,bouk.
Oorspronkelijk geplaatst door Jacobs Pascal Bekijk berichtVoor mij een toppertje
Als je schiet..schiet dan raak. Gr Schoonspikke
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtIndrukwekkend, zeker wanneer je het op groot formaat bekijkt, want dan zie je plots een mens op de voorgrond en realiseer je je de grootsheid van het landschap. De mens is helaas niet scherp, net als de voorgrond.
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtOp mijn kleine Laptopscherm kon ik dat niet meteen zien. De grote versie vind ik super en indrukwekkend
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtDat kan uiteraard ook de reden zijn, zo'n drone is leuk maar qua kwaliteit van de camera hebben ze nog een héél pak te gaan, zal uiteraard wel komen bij de volgende reeksen
Klopt wat je zegt, zelf ook al ondervonden dat Lightroom bij de lenscorrectie soms deftige fouten maakt, daarmee doe ik het meestal in PS omdat je daar zelf de volledige controle hebt
grts
Sieg
Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk berichtheel fraai met een zeer boeiende voorgrond!
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtmooie foto maar toch wat onscherp vind ik ,wel prachtig met dat licht op de bergen
ik was al enkele keren komen kijken en zag daar ook iets op de voorgrond die net op een mens leek ,maar ik had de grote versie nog niet bekeken ,nu zie ik dat het idd een mens is ,ik kon blijkbaar de grote van die bobbels niet inschatten ,dus deze persoon is een welkomer in het landschap om de grote te kunnen inschatten .
Comment
-
-
inderdaad even zoeken naar die andere fotograaf in je beeld
prachtig dat je daardoor de weidsheid van het landschap kan inschattenGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Comment