Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Icelandic Sunset
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Icelandic Sunset
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtKnap beeld. Zou persoonlijk aan de onderkant er wat afdoen zodat de weg vanuit de hoek vertrekt.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtKnap beeld. Zou persoonlijk aan de onderkant er wat afdoen zodat de weg vanuit de hoek vertrekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtKnap beeld. Zou persoonlijk aan de onderkant er wat afdoen zodat de weg vanuit de hoek vertrekt.Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtakkoord, voornamelijk omdat ik me moeilijk een beeld kon maken van die weg naar grootte en verloop wegens de verschillende belichtingen door de lage zon.
Comment
-
De update toont net iets verzorgder, mooie sfeer heb je weten vast te leggen
Is deze opname mss gemaakt met een drone, vind persoonlijk de kwaliteit niet echt goed van de opname
Als je de grote versie bekijkt zie je zelfs artefacten/vlekken in de wolken
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtDe update toont net iets verzorgder, mooie sfeer heb je weten vast te leggen
Is deze opname mss gemaakt met een drone, vind persoonlijk de kwaliteit niet echt goed van de opname
Als je de grote versie bekijkt zie je zelfs artefacten/vlekken in de wolken
grts
Sieg
Ja, dat klopt. Met een Phantom 3 Pro (foto's in DNG wel).
Ik begrijp wat je wil zeggen, er is inderdaad wat (kleur)ruis aanwezig. Nochtans heeft Lightroom al een groot deel kunnen wegdoen oftewel heb ik te veel bewerkt haha (of het ligt aan de online compressie).
Comment
-
De update is inderdaad beter. Ik volg Sieg ook wel qua fotokwaliteit, maar daar gaf je net een verklaring voor.
Qua sfeer zit het helemaal goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtKnap beeld. Zou persoonlijk aan de onderkant er wat afdoen zodat de weg vanuit de hoek vertrekt.
Comment
-
doe mij de update maar die vind ik super mooiGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment