Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Triootje vanuit Oostenrijk
Collapse
X
-
-
Re: Triootje vanuit Oostenrijk
Mooie reeks hoor
Prima belichting en afwerking, tevens goed gekozen compo's
Ik denk dat je een pola filter gebruikt hebt, is vooral bij de derde goed te zien in de lucht, wel spijtig
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Bedankt voor de feedback.
De derde foto heb ik met mijn Olympus 7-14mm genomen (op 7mm genomen, dus 14mm in FF) en daar heb ik geen polariser filter voor (bolle frontlens) en dit is ook de enige van de drie foto’s die niet aangepast is. Bij de eerste 2 foto’s heb ik de belichting wat moeten aanpassen.
Gr
Ward
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stepman Bekijk berichtBedankt voor de feedback.
De derde foto heb ik met mijn Olympus 7-14mm genomen (op 7mm genomen, dus 14mm in FF) en daar heb ik geen polariser filter voor (bolle frontlens) en dit is ook de enige van de drie foto’s die niet aangepast is. Bij de eerste 2 foto’s heb ik de belichting wat moeten aanpassen.
Gr
Ward
Eigenaardig dat je dit resultaat bekomen hebt zonder een pola te gebruiken, dan ligt het echt wel aan de bolle lens
Je hebt een donker gedeelte in het midden van de lucht
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
vooral de tweede geeft een heerlijk gevoel van rust en stilte.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stepman Bekijk berichtBedankt voor de feedback. De derde foto heb ik er bij gedaan want in dat dorpje woon ik ��.
Comment
-
-
-
mooi trio maar doe mij maar de eersteGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment