Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvanckyBekijk bericht
Mooi landschap met veel scherpte maar van je exifgegevens begrijp ik niet veel. Op f/2.2? Of is het een typfoutje?
neen hoor geen typfoutje, wel een hint. Wanneer je naar alle exifgegevens kijkt (zitten er in) dan komt aan het licht dat dit een gsmfoto is. Tijdens een reis tracht ik er zo 1 per dag te maken. Als ik wat rekening hou met beschikbaar licht en beweging van het onderwerp, komen daar soms verrassende dingen uit.
neen hoor geen typfoutje, wel een hint. Wanneer je naar alle exifgegevens kijkt (zitten er in) dan komt aan het licht dat dit een gsmfoto is. Tijdens een reis tracht ik er zo 1 per dag te maken. Als ik wat rekening hou met beschikbaar licht en beweging van het onderwerp, komen daar soms verrassende dingen uit.
Waarmee nogmaals bewezen wordt dat de fotograaf het verschil maakt Mooi hoor, doe gerust verder
Comment