Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Kunnen we morgen opnieuw genieten van een wit tapijt? Nog een beeld van vorige week...
Nikon D7500 - Tokina 12-24mm F4 Pro
1/125s bij F16 op ISO160 +2 stops
mooi panorama, ik vind het nog beter wanneer het deel onder de struikenrij (ref rechts ) weggelaten wordt omdat de sneeuw vooraan door verblinding het zicht op de rest van het beeld verstoort.
mooi panorama, ik vind het nog beter wanneer het deel onder de struikenrij (ref rechts ) weggelaten wordt omdat de sneeuw vooraan door verblinding het zicht op de rest van het beeld verstoort.
Bedankt Cor! Ik heb die er bewust ingelaten omdat ik :
- De knotwilgen wou meenemen in de foto
- Vond dat die 'leading line' het beeld wat meer diepte gaf
Je hebt een punt dat de sneeuw er in de rechterhoek lijkt gewoon door te lopen en dat stukje diepte bijna verliest, maar dat wordt nog gebroken door de rij struiken. Enfin, naar mijn gedacht ,-) Smaken en meningen verschillen nu éénmaal.
Bedankt voor je reply!
Groetjes,
Mattias
Mooie winterse opname, heel sfeervol
Waar is deze gemaakt toch aangezien er zoveel sneeuw lag bij jullie ?
Hier bij ons lag er vorige week amper wat sneeuw, eigenlijk niet eens genoeg om het gazon te bedekken
Mooie winterse opname, heel sfeervol
Waar is deze gemaakt toch aangezien er zoveel sneeuw lag bij jullie ?
Hier bij ons lag er vorige week amper wat sneeuw, eigenlijk niet eens genoeg om het gazon te bedekken
grts
Sieg
Dag Sieg,
Bedankt! Foto is gemaakt in Deerlijk, West-Vlaanderen. Wij hadden hier toch een 10-tal centimeter na de tweede nacht...
Groetjes!
Comment