Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Frozen world

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Frorzen world

miss een klein onnozel vraagje , maar ik veronderstel dat het toch donker was met alleen het maanlicht , je hebt wel heel veel licht en detail aan de schaduw zijde , mag ik vragen hoe dat komt ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ricky93 Bekijk bericht

De Brocken is te vinden in het noordelijkste stuk middelgebergte genaamd 'Harz'. Dit is tevens de hoogste berg in die streek (1141 meter)

https://www.google.com/maps/place/Br...8gEwD3oECAMQCA
      Dankjewel Ricky. Heel anders dan bij normale toestanden.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        miss een klein onnozel vraagje , maar ik veronderstel dat het toch donker was met alleen het maanlicht , je hebt wel heel veel licht en detail aan de schaduw zijde , mag ik vragen hoe dat komt ?
        Het licht was ruim voldoende om zonder hoofdlamp te kunnen lopen / oriënteren. De schaduwen zijn ten alle tijden donker maar diffuus licht van alle omringende sneeuw zorgt dat zelfs de shadows zichtbare details bevatten. Schiet met een camera welke capabel is om de shadows na afloop nog wat verder 'op te trekken' zonder ruisvorming en het plaatje is gemaakt.
        Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ricky93 Bekijk bericht
          Het licht was ruim voldoende om zonder hoofdlamp te kunnen lopen / oriënteren. De schaduwen zijn ten alle tijden donker maar diffuus licht van alle omringende sneeuw zorgt dat zelfs de shadows zichtbare details bevatten. Schiet met een camera welke capabel is om de shadows na afloop nog wat verder 'op te trekken' zonder ruisvorming en het plaatje is gemaakt.
          dank jou voor je antwoord ,dit antwoord is heel nuttig voor mijn aankomende reis dank je

Comment

Working...
          X