Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door Jacobs PascalBekijk bericht
Patrick je weet dat ik mijn eerlijke mening zeg he? Goeie plaat en zoals altijd fijn afgewerkt. Hij kan zo op de beste front...maar ik zou deze foto niet gepost hebben. Zoals ik je ken...je weet wel wat ik bedoel vermoed ik. Ik zal het woord spanning niet in de mond nemen.
Ignor this comment
Awel dat ik wat anders gewoon ben van je? Meer spanning..licht...compositie..Ik ben er zeker van dat je er nog hebt van deze boom in landscape formaat..
Als je schiet..schiet dan raak. Gr Schoonspikke
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Awel dat ik wat anders gewoon ben van je? Meer spanning..licht...compositie..Ik ben er zeker van dat je er nog hebt van deze boom in landscape formaat..
Das het belangrijkste. Ik wil jou topic niet ontkrachten hoor. Ik had alleen een minder gevoel.
Als je schiet..schiet dan raak. Gr Schoonspikke
dat respecteer ik Pascal , ieder heeft zijn eigen smaak , maar ik heb nog wel een stapeltje winterbeelden liggen , de kijker beslist of ze goed zijn ,in ieder geval ik amuseer mij rot met deze hobby
Da's een hele mooie!
Het poortje rechts vind ik ook een klein beetje stoorzender maar het wegpoetsen zoals gesugereerd, daar ben ik niet voor. Als alternatief de foto rechts wat kroppen zou ik ook niet doen omdat hij die ruimte daar kan gebruiken. Daarom, houden zoals hij is. Ik vind het zowieso een juweeltje.
Comment