Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Proficiat Sieg, knap beeld hoor... helemaal mijn ding.
Heb zelf in de herfst dagen bezig geweest met dit soort fotografie. Massa's beelden heb ik ervan.
Maar (voorlopig) nergens geplaatst. Zelf experimenteer ik heel veel, maar niet iedereen kan dit smaken... heb ik al ondervonden op mijn foto's die ik geplaatst heb bij dieren..
Vraagje, voeg jij je beelden achteraf samen in PS of laat je de camera dit doen?
Iedereen bedankt voor de reacties en de felicitaties, leuke motivatie om meer van dit te laten zien
Oorspronkelijk geplaatst door Raf RaeymaekersBekijk bericht
Proficiat Sieg, knap beeld hoor... helemaal mijn ding.
Heb zelf in de herfst dagen bezig geweest met dit soort fotografie. Massa's beelden heb ik ervan.
Maar (voorlopig) nergens geplaatst. Zelf experimenteer ik heel veel, maar niet iedereen kan dit smaken... heb ik al ondervonden op mijn foto's die ik geplaatst heb bij dieren..
Vraagje, voeg jij je beelden achteraf samen in PS of laat je de camera dit doen?
Groeten,
Raf
Bedankt Raf !
Ik doe de samenvoeging van de beelden zelf achteraf in PS, heb het ook al veel gedaan 'in camera' maar dan heb je er heel weinig tot geen controle over
Achteraf de beelden samenvoegen geeft je de mogelijkheid om zelf te beslissen hoe en wat er moet gezien worden in het uiteindelijke resultaat.
En inderdaad er zijn dan puristen die zeggen dat je dan meer PS doet dan fotografie, maar persoonlijk vind ik PS een verlengde van de hedendaagse fotografie, het hoort er gewoon bij
Vroeger in de donkere kamer werden er ook al dingen gedaan die voor sommigen te ver gingen, so what ... er kwamen toen ook verrassende resultaten uit
Gewoon proberen Raf
Ik heb er van dit genre al veel mindere gezien maar dit is een hele mooie,
Het oogt zacht, superslank, fragiel en met heerlijke kleurtjes, daar heb ik het wel voor
Ook ik volg en kan het niet beter verwoorden.
prachtige foto.
Groetjes, Herman.
Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.
Comment