dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
het licht over de golven
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: het licht over de golven
De beweging in het water vind ik heel apart omdat het een mooie kijklijn genegeerd in het beeld. Het totaalbeeld vind ik net iets te donker maar dat laatste kan gelegen zijn aan mijn monitor
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtDe beweging in het water vind ik heel apart omdat het een mooie kijklijn genegeerd in het beeld. Het totaalbeeld vind ik net iets te donker maar dat laatste kan gelegen zijn aan mijn monitor
Comment
-
Door het donkere afwerken komt er heel veel sfeer in de opname, op mijn scherm zeker niet te donker
Ik vind de compo heel goed gekozen en de omzetting vind ik heel sterk, knappe opname Patrick
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
er zijn erg interessante zones in dit beeld. Zo vind ik de golfslag erg ongewoon en mooi. Wanneer je dan op het strand belandt, vind je daar het licht dat u onmiddellijk naar de verspreide bewolking leidt die de andere richting uitgaan waardoor je weer bij die golfbeweging terechtkomt.
Wat de donkerte van het beeld aangaat : naar mijn smaak vind ik die prima behalve daar waar lucht en strand mekaar ontmoeten (de paaltjes en wat meer naar rechts) waar ik iets meer onderscheid toch had kunnen waarderen. Maar dat zal wel de kwadratuur van de cirkel zijn, vermoed ik : de ene voorkeur brengt automatisch de andere met zich mee.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtFantastisch.
Zeer mooie compo: de balans licht/donker is schitterend.
Comment
-
bekend plekje. Knap beeld hoor en zeer sfeervol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtde foto is idd redelijk donker ,maar het is zo dat ik het wilde houden omdat dit de laatste schijn over de golven was het was een sombere donkere dag maar s'avond brak nog juist eventjes de zon door een dunne wolken laag , ik wilde vooral de sfeer niet veranderen ,het zou idd wel kunnen dat dit voor sommigen te donker is , maar daar kan ik mee leven , hoewel er overal nog mooi detail tezien is
Comment
-
Zeer fraai die dynamiek door het heen en weer stromende water en ik vind dat erg mooi zo donker,
Het licht dat er dan overblijft wordt er alleen mooier door !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
als een non-supporter van Z/W weet deze me toch fel te bekoren...tonnen sfeer en tegelijk dynamiek ...een knaller..
Groetjes
Freddy
Comment
-
Ik vind hem echt knap ... en ook voor mij is hij niet te donker.Mvg Philip
Comment
Comment