Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Noorwegen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Noorwegen
Mooie compo, aantrekkelijk beeld. Kleuren zijn wel erg warm en niet direct mijn eerste associatie met Noorwegen
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtMooie compo, aantrekkelijk beeld. Kleuren zijn wel erg warm en niet direct mijn eerste associatie met Noorwegenmijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Begrijpelijk, maar dit is ook Noorwegen; Hardangervidda namelijk: een hoogvlakte met een hard onvoorspelbaar klimaat: 4 seizoenen op 1 dag! De week voor we er waren is de bliksem ingeslagen op een kudde wilde rendieren: 300 beesten dood. De enige weg erin enkel toegankelijk juli/aug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Julien Bekijk berichtBegrijpelijk, maar dit is ook Noorwegen; Hardangervidda namelijk: een hoogvlakte met een hard onvoorspelbaar klimaat: 4 seizoenen op 1 dag! De week voor we er waren is de bliksem ingeslagen op een kudde wilde rendieren: 300 beesten dood. De enige weg erin enkel toegankelijk juli/aug.
Als je Noorwegen-liefhebber bent (ik heb zelf het land vele vele keren bezocht) : er is nog iets ergers dan deze weg en dat is de oude weg van Flåm naar Myrdal. Bij het stuk vanaf Bereskvarn stond er een bord dat het vanaf daar op eigen verantwoordelijkheid was... ik heb het geweten Maar die kan je tenminste nog doen met een gewone wagen.
Betreft de foto en de kleuren : ik vind ook geen associaties met Noorwegen. Beetje jammer, maar goed, de situatie ter plekke is wat ze is.
Comment
-
-
Mooi landschap al had ook ik eerder een kouder voelende opname verwacht
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
De weg die ik bedoel vertrekt ook van de 7, maar veel oostelijker vanuit Dyranut; 11 km goed onderhouden tot een stuwmeer Tinnholen; hebben daar 4 dagen met de camper gestaan (geen voorzieningen).
Comment
-
Het beeld vind ik heel mooi, maar de kleuren vind ik maar niks, écht niet mooi. Gelukkig verschillen de smaken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Julien Bekijk berichtDe weg die ik bedoel vertrekt ook van de 7, maar veel oostelijker vanuit Dyranut; 11 km goed onderhouden tot een stuwmeer Tinnholen; hebben daar 4 dagen met de camper gestaan (geen voorzieningen).
Comment
-
Ben daar ooit ook eens geweest, zeer ruw natuurlijk gebied (voor mij althans). Ik ga de sfeer niet betwisten, als jij de foto zo plaatst kan het zijn dat de kleur en sfeer daar op dat moment zo was ! De titel is te eenvoudig, probeer het op een andere manier in de toekomst.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Comment