Een laatste van mijn reis door Thailand....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vaarwel Phuket
Collapse
X
-
-
Re: Vaarwel Phuket
Mooi en rustgevend beeld, doch heb ik een beetje twijfels over de kleuren, maar mss was het wel zo
Heb dit al meermaals gezien bij je opnames Steven dat de kleuren wat afwijken, is je scherm eigenlijk gecalibreerd ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi en rustgevend beeld, doch heb ik een beetje twijfels over de kleuren, maar mss was het wel zo
Heb dit al meermaals gezien bij je opnames Steven dat de kleuren wat afwijken, is je scherm eigenlijk gecalibreerd ?
grts
Sieg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi en rustgevend beeld, doch heb ik een beetje twijfels over de kleuren, maar mss was het wel zo
grts
Sieg
Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalkhttp://www.photo-patricske.be
Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk berichtIk moet hier toch ook zeggen dat de kleuren volgens mij niet correct zijn
Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichteen mooie laatste ,die kleuren ,wij weten niet hoe het terplaatse was hè ,dus dit zou gemakkelijk kunnen kloppen
Bedankt voor alle reacties! Op naar de volgende fotoreeks ;-)
Comment
-
Mooi! De kleuren zijn wel hoe ze daar kunnen zijn, zeker als het wat stormachtig is. Ik denk wel dat je een gradient (filter of in post) gebruikt hebt om de lucht wat te drukken. Maar daar bedoel ik niks mee hoor, vind 'm mooi zo!
Comment
-
Comment