Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knap resultaat en deze zou het ook goed doen in B&W. (Ik merk wel iets vreemd op in de kleurbalans al kan dat louter persoonlijk zijn, mag mss iets warmer (meer geel) en iets minder paars/magenta)
Knap resultaat en deze zou het ook goed doen in B&W. (Ik merk wel iets vreemd op in de kleurbalans al kan dat louter persoonlijk zijn, mag mss iets warmer (meer geel) en iets minder paars/magenta)
Ik volg al het bovenstaande over deze knappe foto. Ook ik had een beetje vreemd gevoel bij de kleuren. Anderzijds kan het wel in deze foto.
knap resultaat,mooie spiegel en vooral geen lensvervorming te zien ,of mooi gecorrigeerd , heb wel wat HDR gevoel bij deze foto maar eigenlijk past het wel
heel mooi beeld...zijn als ik me dus niet vergis twee foto's gestackt ? eentje met 1 min sluitertijd en eentje met 18 sec ...wat toch vrij lange sluitertijden zijn en dan nog een big stopper erop....sorry maar ben hierin een leek ....
Comment