Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het is ondertussen terug al een tijdje geleden dat ik nog eens een foto gepost heb.
Een stuk van een vuurtoren in bretagne met een stuk van de melkweg erbij.
Mooi gedaan al zit er wel enorm veel ruis tussen de sterren.
Ben ik verkeerd of hebben we deze al niet gezien Lieven, meen zelfs dat die in de HOF stond toen ?
Mooi gedaan al zit er wel enorm veel ruis tussen de sterren.
Ben ik verkeerd of hebben we deze al niet gezien Lieven, meen zelfs dat die in de HOF stond toen ?
grts
Sieg
Nu ik het hier zie dacht ik ook meteen dat we die al gezien hadden.
een prachtplaat ,maar ik meen die hier ook al te hebben gezien ,maar eigenlijk ben blij om deze eens terug te zien ,zorgt vooral voor inspiratie bij mij
Als dat zo is, mijn excuus daarvoor. Ik had eens in een rapke gekeken in mijn laatste posts en had hem niet gezien.
Daarmee dacht ik dat ik hier gebleven was met mijn foto's.
Als dat zo is, mijn excuus daarvoor. Ik had eens in een rapke gekeken in mijn laatste posts en had hem niet gezien.
Daarmee dacht ik dat ik hier gebleven was met mijn foto's.
Comment