Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
de compositie geeft goed de titel en ondertitel weer, maar persoonlijk vind ik dat de vier zwarte hoeken het geheel te donker maken en de indruk geven dat het niet om mijmeren gaat, maar om zwarte gedachten waarin uw model opgesloten blijft.
Maar qua compositie : knap met de persoon aan het begin van de zandstrook die uitbreidt naar links en de meeuw achter-boven, eenzaam in de lucht.
De donkere hoeken kan ik goed hebben, want voor mij zouden die voor mij wel eens de donkere gedachten (die dus veel verder gaan dan "mijmeringen") kunnen weergeven.
Ook de grote onscherpte vind ik geenszins storen, maar eerder het uitbeelden van de donkere gedachten ondersteunen.
Idem voor de spaarzaam aanwezige kleuren.
Goed beeld!
Vrolijke (als tegenhanger van je beeld ) groet,
Ruud
De donkere hoeken kan ik goed hebben, want voor mij zouden die voor mij wel eens de donkere gedachten (die dus veel verder gaan dan "mijmeringen") kunnen weergeven.
Ook de grote onscherpte vind ik geenszins storen, maar eerder het uitbeelden van de donkere gedachten ondersteunen.
Idem voor de spaarzaam aanwezige kleuren.
een bijna archaïsch beeld waarbij de meeuwen de gedachten zouden kunnen representeren van deze man, of deze donker of licht zijn heeft voor mij geen belang. de meeuw schuin boven de man staat daar zeer sterk. kortom Evelyn een sterk beeld met veel inhoud en dat kan mij zeker bekoren.
zeer mooi - ook qua afwerking
vind het een beetje spijtig dat de achtergrond ter hoogte van de man donker is zodat hij daar niet echt afgetekend staat
Peter
Hele knappe opname en bewerking Evelyn, een opname waarbij verschillende verhalen kunnen verzonnen worden
Dit zou zomaar eens je eerste HOF van het nieuwe jaar kunnen worden
Comment