Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Fijn dat mijn foto een aantal reacties en suggesties losweekt.
Ik had voor mezelf ook al wat met verschillende bewerkingen geexperimenteerd, donkerder, lichter, spiegeling boven, grafisch.
Waarvan bijgevoegde update het extreemste voorbeeld is, maar hier niet durfde te plaatsen.
mooi beeld, goede keuze voor zw/w.
mocht ik in de gelegenheid geweest zijn dit beeld te schieten, had ik de bovenrand iets boven het hoofd vd wandelaar geplaatst, waardoor maximaal de weerkaatsing in het water in beeld kwam. Inderdaad misschien meer grafisch afwerken indien mogelijk.
nb : ik dacht een opmerking te maken over het waterniveau, maar dat blijkt goed horizontaal; het is het pad dat helt.
Ideale omstandigheden. Als je de horizontale lijn zo hoog legt dan moet het spiegelbeeld nog voldoende scherp zijn. Een daar slaag je hier zeker en vast in, want het spiegelbeeld is haarscherp.
Compo, uitsnede, originaliteit: Zeer knap !
Spijtig van de bewegingsonscherpte van de wandelaar en de hond. Eigenlijk zou een snelle sluiter beter geweest zijn.
De fijne texturen en variaties in grijstinten maken de foto best interessant. Een aparte compositie maar ze werkt wel imo.
De update veegt de variaties volledig weg en is imo dan ook niet echt een verbetering.
bedankt voor de moeite om op de opmerkingen te reageren.
de update gaat meer naar het abstracte en capteert in elk geval de aandacht, maar als ik er één moet uit kiezen, dan ga ik terug naar de eerste versie.
Comment