Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Slot Neuschwanstein
Collapse
X
-
-
Re: Slot Neuschwanstein
uit deze hoek heb ik het kasteel nog niet uitgebeeld gezien. Dankzij de hoogte is er een interessant zicht op de vlakte er achter. De dreigende bewolking werkt goed mee.
ik veronderstel dat je de gevel wat hebt opgelicht, maar toch niet heel secuur. Er blijven donkere plaatsen waar het blijkbaar wat moeilijk ging.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk berichtIs deze vanop het einde van de Marienbrücke genomen? Mooi gedaan met die rotsen erbij.
Comment
-
-
Mooi, sterke compo met het stuk van de berg er bij
Comment
-
Staat mooi in beeld maar het geheel helt wel erg naar rechts.
Naar mijn gevoel is het kasteel ook iets te erg opgehelderd, het springt er een beetje hard uit vind ik.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Kan zo een beeld uit een Harry Potter film zijn. Mooi
Comment
-
-
schitterend beeld.
al heb ik ook wat bedenkingen op de lichtinval in de foto. de rechterbovenkant van het kasteel geeft geen licht, de rest van de witte muren wel. En dan de rotspartij rechts is ook vrij goed belicht.
het kan uiteraard wel de zonsinval zijn, maar bij mij wringt het toch een beetje.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
Comment