Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mij een prima belichting en de contrasten zitten zeer goed imo.
Sommigen zouden hier de lucht wat verdonkeren maar ik vind hem hier wel passen. De felle vlek rond de zon stoort mij hier niet.
Ik vind dat een super mooie foto en een heel zorgvuldig gekozen compositie.
Des te jammer van die te fel uitgebrande zon vlak in het midden.
Mocht je NIK hebben en Viveza dan een punt zetten op die vlek en met "Warmte" die vlek wegwerken en dan is de foto echt subliem.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Mooi licht hoor! De lichte vlek had iets donkerder gemogen, maar eigenlijk stoort het me niet echt. Als het echt uitgebrand is (wit, dus geen kleurdata meer) altijd moeilijk om het niet te onnatuurlijk donkerder te maken, het wordt dan eerder grijs. Wat warmte in steken zoals Red Falcon suggereert is dan een goed idee. Maar los daarvan, vind ik 'm nu al heel mooi.
ja die derde versie vind ik toch merkelijk beter, niet in het minst door het heldere grasveld rechtsonder, maar ook door wat meer contrast in de bomen.
Ik zou bij je eerste blijven.
Zoals ik al zei stoort die felle zon eigenlijk niet. Onze ogen zien die ook als een witte vlek dus niets abnormaal.
In je derde ben je de zachtheid vd lucht kwijt en op de voorgrond de warmte vh lage zonlicht.
Ik zou bij je eerste blijven.
Zoals ik al zei stoort die felle zon eigenlijk niet. Onze ogen zien die ook als een witte vlek dus niets abnormaal.
In je derde ben je de zachtheid vd lucht kwijt en op de voorgrond de warmte vh lage zonlicht.
Thanks, was ook mijn gedacht, maar we kunnen maar bijleren hé? De zon scheen nog fel, ookal was het tegen zonsondergang aan
Comment