Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooi gedaan met dat contrast tussen het koude onderste deel en de warme gloed erboven.
Er is natuurlijk een verschil met wat onze ogen zien en wat de camera in deze omstandigheden vastlegt. Ik heb deze avond ook nog een zonsondergang gefotografeerd in gelijkaardige omstandigheden. Het onderste deel was bijna zwart bij mij zodat je enkel nog silhouetten zag en dat deel heb ik dus voor een groot deel moeten oplichten. Misschien hier ook zo? Deze is alleszins goed geslaagd!
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
dat is natuurlijk op een tablet perfect te beoordelen
Waarom zo aanvallend, ik bekijk veel foto's via mijn tab en kan perfect kleur en licht/donker een juiste kijk geven. Anders zou ik alle foto's fout beoordelen.
Waarom zo aanvallend, ik bekijk veel foto's via mijn tab en kan perfect kleur en licht/donker een juiste kijk geven. Anders zou ik alle foto's fout beoordelen.
Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk
Niets aanvallend... of mogen we niet reageren..als we niet akkoord gaan... cfr de comments van collega...
Comment