Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
moeilijk onderwerp, moeilijk omgeving, maar wat mij betreft kwa beeldende sterkte en compositie bijzonder bijzonder goed geslaagd. Dit is een kerkhof na allerheiligen zoals het is. je wordt ook heel mooi naar die kruisen op de achtergrond geleid. goed gedaan !
Voor mij oogt het wat rommelig en vooraan kon je wat meer scherpte gebruiken.
Ik denk dat je eens moet teruggaan en wat meer een eenvoudiger onderwerp moet kiezen. Bv een stuk of 3 zerken met wat begroeiing en mooi zacht licht.
Comment