dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
meeuwen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: meeuwen
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtVeel meeuwen !
Ik zie ze wel vooral als onderdeel van een mooi landschap
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Comment
-
Mooie foto, vooral de grote versie en voor eindelijk geen platgestreken zee.
Een zee heeft golven en dat doet de zee "leven", een plat gestreken zee is dood.
Persoonlijk zou ik de foto wat donkerder maken, mijn gedacht ee.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtMooie foto, vooral de grote versie en voor eindelijk geen platgestreken zee.
Een zee heeft golven en dat doet de zee "leven", een plat gestreken zee is dood.
Persoonlijk zou ik de foto wat donkerder maken, mijn gedacht ee.
en dit soort foto's mag je idd niet met een platte zee fotograferen , soms doe ik het ook maar dan meer de bedoeling om de abstracte richting uit te gaan ,en abstract betekend eigenlijk iets weergeven wat je op dit moment niet hebt gezien in de werkelijkheid ,en dan kan het voor mijLast edited by bopatje; 24 oktober 2018, 11:11.
Comment
-
-
vind het ook een heerlijk landschapje met veel structuur en een prachtige horizon...
Groetjes
Freddy
Comment
-
Dat is weer een hele mooie Patrick, prachtig de details weer in de voorgrond, de meeuwen als mooie bonus, knap..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
De grote versie is heel mooi met een gepaste sluitertijd. Je voelt de koude natte aan je voeten en je passie voor de zee in deze foto.
Comment
-
Comment