Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als ik eerlijk ben, vind ik de andere iets beter. Ik vind de lucht net niet egaal genoeg om minimalistisch te zijn. Een mooie lucht is het zeker, maar het leidt misschien wat af van de molens, het echte onderwerp.
Niettemin een hele mooie plaat hoor, meer een reactie op de titel misschien. En zo zie je maar dat het loont om voorbereid te zijn en een beeld in je hoofd te hebben en op het juiste moment daar te zijn.
Ik ga er nooit naartoe want ik zag daar al zoveel goede beelden van door de inboorlingen geschoten
en dit is wel een topper, een klein beetje geluk is hier al niet genoeg voor
als het mijne was zou ik de saturatie een ietsepietsie verminderen
maar ik weet onderhand wel dat dit jouw smaak is, dus houden zo
Bedankt voor de leuke feedback iedereen. Ik zag dat de foto's niet meer zichtbaar waren, dat probleem heb ik nu opgelost. de boel even een nieuwe upload gegeven.
Comment