Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een zonnige dag
Collapse
X
-
-
Re: Een zonnige dag
Vind het wel wat hebben met dat overvloedige licht en ook de bewerking kan ik wel smaken. Het gebouw vraagt erom dat je het eventjes rechtzet (makkelijk gebeurd in LR)
-
ik zie een beetje orton effect ,wat niet misstaat in deze bewerking ,mooi licht ,dat sterretje is dat echt of toegevoegd met Photoshop (heb kleine twijfel ) nu nog wat lenscorrectie toevoegen en hij is af , miss okk wat je handtekening iets subtieler plaatsen ,nu is dit het eerste wat je ziet ( miss wel de bedoeling )
Comment
-
Helemaal niet mis qua compositie, maar toch een paar kleine foutjes.
Met name de vervorming van het grote gebouw maar ook van de huizen aan de overkant van de straat.
Met "Verdraaien" is dat zo gefikst in PS.
Het grote gebouw mist ook scherpte.
Al bij al toch een mooie foto.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Mooie foto maar vervorming in de gebouwen zou ik wegenwerken
Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalkhttp://www.photo-patricske.be
Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier
Comment
-
-
Bijzonder knap zo tegen dat felle licht, het is stevig bewerkt maar het past inderdaad goed in deze foto..
Volg wel om te proberen het gebouw recht te zetten.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment