Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een dergelijke kleurrijke zonsopkomst doet zich niet iedere dag voor. En als je er dan nog wat nevel bovenop krijgt denk ik dat we over optimale omstandigheden kunnen spreken .
Mooi om dat alles dan nog eens weerspiegeld te zien in het water .
Prachtige kleuren en compositie. Moet inderdaad heel mooi geweest zijn om dat live te zien!
Maar als sommigen het toch over te licht/te donker hebben, mij komt het lichte stuk van de lucht hier en daar wat te onderdrukt over ;-) Het lijkt een beetje alsof sommige plekken overbelicht waren, en met het onderdrukken van de highlights/whites wat grijzig over komt. Die stukken zouden voor mij dus nog net iets lichter mogen zijn ;-) Zo heeft iedereen wat hè?
Comment