Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonsopkomst aan het Patersmoer
Collapse
X
-
[Showcase] Zonsopkomst aan het Patersmoer
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Zonsopkomst aan het Patersmoer
inderdaad prachtig kleurenpalet en zeker de reflexie in het water, maar ik vind (persoonlijk!) het beeld te helder om het gevoel van een zonsopkomst weer te geven. (gecalibreerd scherm )mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Het moet een genoegen zijn geweest dit te zien. Heel mooi
Comment
-
-
Dat kan ik me perfect inbeelden dat je dit allicht niet snel zal vergeten en op je netvlies gebrand blijft...
Groetjes
Freddy
Comment
-
Behalve het kleurfeest op de wolkjes, valt mij ook zeker de mooie rondgaande compo op. Goed gezien, Jos.
En zeker niet te licht, hoor. Alle gradaties zitten er in. Dat veld met wolkjes werkt nl. als een reflectiescherm.
Maar dergelijk reacties worden in de hand gewerkt, als zwaar onderbelichte foto's hier bij tijd en wijle, de hemel in geprezen worden.
Mocht dat een smaakkwestie zijn, mag dat, natuurlijk.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Prachtig, die kleuren en de perfecte weerspiegeling in het water, knap
Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalkhttp://www.photo-patricske.be
Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier
Comment
-
-
Prachtig beeld Jos, zoiets zie je niet dagelijks en dan moet je nog en een toestel bij hebben en op een geschikte plaats zijn ...
en uiteraard een beetje kunnen fotograferen, dat zat hier allemaal snorbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Dank voor alle fijne reacties, was tijd gelden dat ik nog eens wat gepost had, maar de positieve reacties doen me heel goed weer hier..
De belichting ga ik wel laten zoals die nu is, voor mijn gevoel klopt de intensiteit wel zoals ik het gezien heb, en ik hou ook wel van een mooi vol histogram.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment