Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Had me voor een keer ook eens vroeg uit de veren geheven en was om 07h30 ter plaatste...
my god..zag daar geen 5 m van de mist...een uurtje later, kon ik toch deze foto maken...
ik heb er nog eentje van echt in de mist maar die lijkt me raar mqq voor later eens...?
Update :
[/url]
Last edited by freddy69; 12 oktober 2018, 23:48.
Reden: gecropt
Heel mooi dit. Ik zou 'm rechts ook inkorten. Je bent de tak kwijt en een heel stuk van de donkere bomen rechts. Hierdoor krijgt de zon meer aandacht. Heel mooi hoe de 'stralen' van de schaduw achter de boom zichtbaar zijn.
Heel mooie sfeer, Freddy. De rechterkant vind ik wat zwaar. Dat er afsnijden levert voor mij een rustiger beeld op. Ik weet niet wat het gegeven zou hebben als je ipv het rechtse stuk net het linkse stuk van het water mee in beeld zou gebracht hebben?
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Voor mij ook de update vanwege de betere en rustigere compo.
Het nadeel van de update is wel dat door de crop de kwaliteit van het beeld een stuk minder is ten gevolge van ruis en banding .
Comment