Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Staat er goed op deze bekende en mooie locatie
Enkele jaren geleden heb ik daar ook gestaan (KLIK) en persoonlijk vind ik het heel moeilijk om die grootsheid in een beeld weer te geven.
Het is zo imposant als je daar ter plaatse staat maar nadien op de foto komt dit er niet zo uit
Staat er goed op deze bekende en mooie locatie
Enkele jaren geleden heb ik daar ook gestaan (KLIK) en persoonlijk vind ik het heel moeilijk om die grootsheid in een beeld weer te geven.
Het is zo imposant als je daar ter plaatse staat maar nadien op de foto komt dit er niet zo uit
grts
Sieg
Inderdaad zeer moeilijk de grootsheid van deze rotspartij in beeld te brengen. Je kan er uren naar staan kijken, en heel wat foto's er van maken. Maar telkens toch een beetje teleurgesteld dat het er minder imposant uitziet dan het in real life is... Maar inderdaad de moeite om deze plek eens aan te doen indien je er in de buurt bent! Bedankt voor je reactie Sieg!
Mooi ingekaderd tussen de rotspartijen.
Had voor mij wat minder voorgrond gemogen.
Ik heb hier bewust voor gekozen, omdat er anders meer lucht op zou staan. Aangezien deze toen maar saaie staalblauwe lucht was, toch voor meer spanning gekozen met het groene. Bedankt voor je reactie trouwens!
Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART
Mooi ingekaderd! Gezien de moeilijke omstandigheden inderdaad goed gedaan. Gezien de titel had ik wel nog iets meer tinten groen verwacht. Ik denk ook dat je daar nog aan zou kunnen sleutelen in de voorgrond, het komt me nu nog een beetje 'vlak' over. Maar mooi hoor, moet geweldig zijn om daarboven te staan en rond te kijken.
Comment