Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tijdens een wandeling in Bretagne. mijn vrouw kon weer niet wachten. Voor de goede orde, voor en achter ons waren de sporen afgebroken enkel de dwarsbalken lagen er nog.
1/800
F9
iso 800
24mm.
Groetjes, Herman.
Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.
Mooie compositie. persoonlijk zou ik er nog een klein stukje links afhalen zodat het echt vanuit de hoek vertrekt en dan ben je meteen ook die elec paal kwijt.
Mooie compositie. persoonlijk zou ik er nog een klein stukje links afhalen zodat het echt vanuit de hoek vertrekt en dan ben je meteen ook die elec paal kwijt.
Mee eens. Heel sterk zoals deze foto in twee gedeeld wordt zonder dat het afbreuk doet. Fijne kleuren en de "spoorloper" is een mooie aanvulling
Mooie locatie en goede beeldopbouw
De verscherping en/of contrast vind ik er wel over als je kijkt naar de bladeren
grts
Sieg
Bedankt voor de reacties, ik heb nog steeds problemen met verscherpen en verkleinen.
Momenteel verscherp ik een beetje in LR en verklein ik in PS met een handeling die ik op Bd gevonden heb van Mortierke. soms gaat dit goed soms gaat het in de mist.
Groetjes, Herman.
Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.
Comment