Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
En boven ons de wolken.. (plus zw)
Collapse
X
-
-
Re: En boven ons de wolken..
Wat een heerlijke minimalistische plaat. Misschien 1 kleine opmerking. Ik zou de foto spiegelen, dan heeft de fietser meer plaats om te fietsen....
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtWat een heerlijke minimalistische plaat. Misschien 1 kleine opmerking. Ik zou de foto spiegelen, dan heeft de fietser meer plaats om te fietsen....Last edited by olivetti; 30 september 2018, 17:09.
Comment
-
Knap werk deze. ik begrijp de opmerking van Christel wel maar idd het zou niets veranderen aan waar het voorwiel terecht komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtHartelijk dank voor je reactie! Het spiegelen maakt met betrekking tot de ruimte voor de fietser niets uit. Hij fiets dan alleen de ander kant op maar de ruimte voor het voorwiel blijft gelijk.
Comment
-
-
Compo om over na te denken.
Opmerkelijk hoe cruciaal die fietser is - hoe klein ook in de compo - om het totaalbeeld te doen kloppen.
De fietser is a.h.w. de sleutel om de verdeling "ultra lage horizon >< immens vlak lucht" zin te geven.
Mvg.,
Smets84
Comment
-
Goed gezien Jan, knappe opname hoor
Zou het, denk ik, ook wel goed doen in zw-wt
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtGoed gezien Jan, knappe opname hoor
Zou het, denk ik, ook wel goed doen in zw-wt
grts
Sieg
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMooi en origineel qua compositie.
Ik zou de fietser spiegelen.
Comment
-
Re: En boven ons de wolken.. (plus zw)
zalig minimalistisch beeld vooral de kleurweergave....
Groetjes
Freddy
Comment
-
Re: En boven ons de wolken.. (plus zw)
Mooi in zwart-wit ... kleur voegt hier niets aan toe, integendeel.
Ik zou de fietser durven spiegelen.Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
Comment