Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The Bruges Whale
Collapse
X
-
[Showcase] The Bruges Whale
Labels: Geen
-
-
Re: The Bruges Whale
Ik neem zelf zelden een foto van een kunstwerk van iemand anders. De eer van het kunstwerk behoort iemand anders toe en niet aan mij.
M.a.w. ik wil deze foto niet beoordelen ifv de foto op zich maar in functie van 'het doel' van StudioKCA. De walvis, goed herkenbaar, zit volledig in het huizenblok en dat vind ik de beste positie. Het sterretje op de vin, dat is moeilijker voor mij. Is het zo juist goed of minder goed? Misschien wel maar wat zou het beeld geven wanneer dit niet het geval zou zijn? Och kom, ... een detail, niet over zeveren. Kwalitatief voor mij een meer dan prima foto.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtMooie avondfotografie
Maar wel wat vreemde blauwe lichtschijn op de zijkanten van de walvis (?)
Peter
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk berichtIk zie hierin een stervende walvis. Als de kunstenaar(s) het zo bedoeld heeft dan heeft de fotograaf het ook zo treffend in beeld gebracht.
Comment
-
-
heel mooi gedaan Nele ,moet dringend eens zelf naar die kunstwerken gaan kijken ,ik hoop dat het doel van de kunstenaar de mensen bewuster maakt ,
in ieder geval je hebt hem mooi in beeld gebracht bij het zachte licht van het blauwe avonduurtje ,prachtig
o ja blij hier weer eens wat werk tezien van jou
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtheel mooi gedaan Nele ,moet dringend eens zelf naar die kunstwerken gaan kijken ,ik hoop dat het doel van de kunstenaar de mensen bewuster maakt ,
in ieder geval je hebt hem mooi in beeld gebracht bij het zachte licht van het blauwe avonduurtje ,prachtig
o ja blij hier weer eens wat werk tezien van jou
Comment
-
Comment