Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lago Iseo
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Lago Iseo
Fraaie plaat ! Mooie compositie en natuurlijk superkleurtjes op de wolken.
Ik heb het niet geprobeerd, maar door het licht aan de linkerkant, word ik naar mijn gevoel in de verkeerde kijkrichting gestuurd, dus zou ik de mogelijkheid om te spiegelen eens bekijken.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
Mooie locatie met veel potentieel, knap met die zachte kleurtjes in de lucht
Denk dat op deze locatie wel een toppertje te maken valt als het water wat hoger staat
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtFraaie plaat ! Mooie compositie en natuurlijk superkleurtjes op de wolken.
Ik heb het niet geprobeerd, maar door het licht aan de linkerkant, word ik naar mijn gevoel in de verkeerde kijkrichting gestuurd, dus zou ik de mogelijkheid om te spiegelen eens bekijken.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk berichtSommige foto's zie ik meteen voor me in ZW.
Dit is zo een foto.
je zou wel eens gelijk kunnen hebben dat het in zw een topper kan worden. Brand, omzetten naar zw en met de kleurenschuiver spelen?Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
-
Mooie sfeer in de lucht en boeiend onderwerp. De voorgrond (kiezelstrand) is een beetje vis noch vlees.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtFraaie plaat ! Mooie compositie en natuurlijk superkleurtjes op de wolken.
Ik heb het niet geprobeerd, maar door het licht aan de linkerkant, word ik naar mijn gevoel in de verkeerde kijkrichting gestuurd, dus zou ik de mogelijkheid om te spiegelen eens bekijken.
Petermijn website : klik
Comment
Comment