Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Grootste vs kleinste plus aanpassing
Collapse
X
-
-
Re: Grootste vs kleinste
vind die een moeilijke heb een beetje het gevoel 2 onderwerpen te zien ,die mensen op de heuvel en het gebouw ,vind hem ook iets krap ingekaderd vooral bovenaan ,wat ik wel mooi vind is de afwerking de lucht vind ik heel mooi natuurlijk en je hebt een fijne scherpte ,ik denk dat dit gebouw ook veel andere mogelijkheden heeft
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtvind die een moeilijke heb een beetje het gevoel 2 onderwerpen te zien ,die mensen op de heuvel en het gebouw ,vind hem ook iets krap ingekaderd vooral bovenaan ,wat ik wel mooi vind is de afwerking de lucht vind ik heel mooi natuurlijk en je hebt een fijne scherpte ,ik denk dat dit gebouw ook veel andere mogelijkheden heeft
Comment
-
Meteen een herkenbaar beeld van jou. Vind deze wel mooi en twee onderwerpen passen hier wel voor mij omdat ze aansluiten. Inderdaad wel net iets te krap bovenaan
Comment
-
Inderdaad, een beetje krap in beeld en wat Bopatje zegt gaat ook wel op voor mij, ik heb de neiging van het beeld in gedachte in 2 verschillende beelden op te splitsen.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Met meer ruimte had dit beter geweest, nu wel heel krap in het kader
Wel leuk dat hutje bouwen naast zo'n mega gebouw
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtInderdaad, een beetje krap in beeld en wat Bopatje zegt gaat ook wel op voor mij, ik heb de neiging van het beeld in gedachte in 2 verschillende beelden op te splitsen.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
Comment