Up :
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Doe het licht maar uit
Collapse
X
-
-
Re: Doe het licht maar uit
Die is ook heel mooi Christel..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Mooi hoor Christel, vind deze net zo mooi als de verticale versie
heb wel de indruk dat je de hooglichten wat t ver hebt terug geschroefd en er daardoor een rand te zien is in de zon ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
is dit een blend ? ik vraag dit omdat wat indruk heb een licht halo te zien boven de horizon , ik kan ook verkeerd zijn en dat het miss nevel is ,maar dat ga je niet snel hebben bij een ondergaande zon , voor de rest vind ik hem heel mooi hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtis dit een blend ? ik vraag dit omdat wat indruk heb een licht halo te zien boven de horizon , ik kan ook verkeerd zijn en dat het miss nevel is ,maar dat ga je niet snel hebben bij een ondergaande zon , voor de rest vind ik hem heel mooi hoorLast edited by Dynax7d; 20 september 2018, 06:59.
Comment
-
-
Mooi beeld Christel. Ik vraag me af of hij niet nog beter was geweest als je hem van een iets hoger standpunt had genomen indien mogelijk. Het gebladerte vooraan neemt nl het mooie zich op de zonnebloemen wat weg.
Comment
Comment