Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Mooi hoor Christel, vind deze net zo mooi als de verticale versie
heb wel de indruk dat je de hooglichten wat t ver hebt terug geschroefd en er daardoor een rand te zien is in de zon ?
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
is dit een blend ? ik vraag dit omdat wat indruk heb een licht halo te zien boven de horizon , ik kan ook verkeerd zijn en dat het miss nevel is ,maar dat ga je niet snel hebben bij een ondergaande zon , voor de rest vind ik hem heel mooi hoor
is dit een blend ? ik vraag dit omdat wat indruk heb een licht halo te zien boven de horizon , ik kan ook verkeerd zijn en dat het miss nevel is ,maar dat ga je niet snel hebben bij een ondergaande zon , voor de rest vind ik hem heel mooi hoor
Hoi, neen, dit is geen blend, maar misschien heb ik inderdaad iets teveel de hooglichten teruggeschroefd. Ik heb een up geplaatsts waar ik de hooglichten veel minder terugdraai, maar ik zie geen verschil . De foto is ook niet abnormaal veel verscherpt
Mooi beeld Christel. Ik vraag me af of hij niet nog beter was geweest als je hem van een iets hoger standpunt had genomen indien mogelijk. Het gebladerte vooraan neemt nl het mooie zich op de zonnebloemen wat weg.
Comment