Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooi Frans, de omzetting past heel goed bij het oude bankje
Mooie omgeving lijkt me
grts
Sieg
dat mag je zeker zijn Sieg ,Wales moet niet echt onderdoen voor Schotland .
Prachtig Frans ,je omzetting vind ik super ik heb je daar een tijdje bezig gezien aan dat bankje ,nooit gedacht toen dat je zo een prachtige dramatische foto er zou uithalen , knap werk
Knappe dramatisch foto waar ik slechts één ding wil op aanmerken. De belichting op de grond strookt niet helemaal met de zeer donkere wolken. Donkere wolken vragen volgens mij ook ergens een donkere reflectie op de (voor)grond. Door het zw contrast valt dit hier minder op en is niet echt storend, maar het is een fout die vaak in kleur te zichtbaar is. Algemeen vind ik deze foto
Ik hoop dat je eerst even op het bankje ging zitten om van het prachtige landschap te genieten en het vervolgens prachtig vast te leggen. De bank geeft inderdaad mooi de invloed van het ruige klimaat weer...
Ik hoop dat je eerst even op het bankje ging zitten om van het prachtige landschap te genieten en het vervolgens prachtig vast te leggen. De bank geeft inderdaad mooi de invloed van het ruige klimaat weer...
Patrick en ik hebben daar meer dan even genoten, niet alleen van bepaalde uitzichten maar je kon u bijna voelen opgaan in die ruige maar toch mooie natuur, de rust die de omgeving uitstraalt en de hartelijkheid van de lokale bevolking.
Niet alleen Snowdonia maar gans Wales is een aanrader !
Comment