Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kwade Hoek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Kwade Hoek

Zaterdag samen met Jos een dag op de kop van Goeree doorgebracht.
    In de omgeving van Stellendam, is een pracht stuk dynamisch duingebied, De Kwade Hoek.
    Dat heeft waarschijnlijk te maken met de scheepvaart van vroeger. (er zal veel fout gegaan zijn)

De Kwade Hoek.

Alvast bedankt voor de belangstelling.
    Met F11 (volledig beeld) past hij net op je scherm.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Re: Kwade Hoek

Ziet er uit als een interessant gebied en vanuit NH ook niet al te ver weg.
    Mooie foto in zwartwit met veel diepte. Het "schuim" is een fijne plus voor de foto
    http://www.smuttynose.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
      Ziet er uit als een interessant gebied en vanuit NH ook niet al te ver weg.
      Mooie foto in zwartwit met veel diepte. Het "schuim" is een fijne plus voor de foto
      Volg hierbij mijn voorganger, prachtplaat
      Groeten Andre

Comment

Mooi Johan en is inderdaad een knap stukje natuur aldaar
        Het vierkante formaat in deze compositie wringt wel wat voor mij maar denk dat er anders weinig mogelijk was
        Ben wel benieuwd of je hier ook eentje van hebt met een extra lange sluitertijd, met dat schuim krijg je dan soms verrassende resultaten

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Ook knap dat de vorm het gat tussen de wolken wat terug komt in het schuim.
          Knappe contrasten.

Comment

Knappe dieptewerking, het schuim in de voorgrond geeft tevens een meerwaarde aan de compositie.
            Groeten Andre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Mooi Johan en is inderdaad een knap stukje natuur aldaar
              Het vierkante formaat in deze compositie wringt wel wat voor mij maar denk dat er anders weinig mogelijk was
              Ben wel benieuwd of je hier ook eentje van hebt met een extra lange sluitertijd, met dat schuim krijg je dan soms verrassende resultaten

grts
              Sieg
              ik had een beetje hetzelfde gevoel ,mooie foto al wringt er iets, en miss ligt het idd aan de compo ,wel een mooie locatie

Comment

knap met veel diepte
                Peter
                mijn website : klik

Comment

Bedankt voor de reacties.
                  Ik sta er geheel achter hoor, dat de compo een beetje wringt. Maar dan had ik het waspoeder meer naar links moeten neergooien. Een betere compo zat er m.i. niet in.
                  @ Sieg : Het schuim stond achterin een "dood" geultje, en dus zat er geen beweging in. (maar bedankt voor het meedenken)
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

mooi z/w beeld met voldoende scherpte, vol details. Waar ik me minder op mijn gemak mee voel is dat de voorgrond tot de horizon aangenaam is om naar te kijken. Idem voor het "lucht"gedeelte. Beide samen (voorgrond land en voorgrond lucht) lijken me niet op mekaar te passen.
                    maar de natuur is de natuur, natuurlijk (;>)
                    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Lucht en voorgrond sluiten mooi op elkaar aan. Het schuim van voor heeft een grote meerwaarde.
                      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                      Groeten
                      Kurt

Comment

Working...
                      X