Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ochtendgloren
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Ochtendgloren
Mooie locatie en een lone tree doet het altijd goed, als er dan nog mist hangt die de sfeer bepaald is het helemaal in orde
Knappe opname met bakken vol sfeer
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooie locatie en een lone tree doet het altijd goed, als er dan nog mist hangt die de sfeer bepaald is het helemaal in orde
Knappe opname met bakken vol sfeer
grts
Sieg
Comment
-
mooie kleurkeuze.
persoonlijk (weerom : ieder zijn stijl) zou ik wat lucht wegknippen, waardoor het beeld ook ruimer wordt (visueel breder). Het is dus wegsnijdende kritiek en niet opbouwend (;>), maar ook weer geen kritiek : een andere visie.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Heerlijke sfeer !
Een prima foto waar eigenlijk niks op aan te merken is ...
maar als het toch moet dan zou ik dat zonlicht bovenaan rechts nog iets trachten te minderen
maar ik vind dat ik nu aan het muggenziften benbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Schitterende sfeer en tint.
Misschien eigenwijs, maar ik zou zeker niets aan de lichte vlek doen. Die zorgt nl. voor een diagonaal in de foto.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
-
Zeer mooi gebracht, bakken sfeer, zelf zou ik ook het lichtere gedeelte bovenaan wegwerken
Comment
-
Comment