dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Oorlogsherinnering
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Oorlogsherinnering
Mooi Patrick, knap lijnenspel in de wolken
Omzetting ook weer zoals gewoonlijk dik in orde, valt me wel op dat meer en meer personen hier voor contrastrijkere omzettingen beginnen gaan (doe ikzelf eigenlijk al vanaf het begin)
In ieder geval weer een pareltje hoor
ps. wist je trouwens dat je link in je onderschrift niet werkt ;-)
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk berichtDe uitstraling geeft perfect de sfeer mee van het onderwerp.
Groetjes,
Dirk
Comment
-
Zeker een mooie zware z/w-bewerking, die de sfeer heel mooi weergeeft. Je wordt toch herinnert dat het geen vakantiebungalows waren.
Graag wil ik toch de kanttekening maken, dat een z/w bewerking niet per definitie zwaar moet zijn.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtZeker een mooie zware z/w-bewerking, die de sfeer heel mooi weergeeft. Je wordt toch herinnert dat het geen vakantiebungalows waren.
Graag wil ik toch de kanttekening maken, dat een z/w bewerking niet per definitie zwaar moet zijn.
Comment
-
-
Knap en krachtig werk Patrick. Ben sowieso een fan van LE.
Er zijn hier zeker verschillende bewerkingen mogelijk, die lichter of zwaarder (donkerder) zijn, dat is steeds een persoonlijke keuze. Je zou hier zelfs horizontaal kunnen spiegelen om de kijkrichting iets vlotter te maken.
Rechts vind ik het spijtig dat het zwart dichtgelopen is daar had ik toch nog graag wat detail gezien en het streepje zwart links zou ik ook nog wegwerken.
PS Patrick als ik teveel muggenzift zeg je het maar hé
Comment
-
De suggesties die Kurt hier aangeeft kunnen allemaal, en toont ook de vakkennis en gevoel voor detail aan
Toch draait het daar niet enkel om in een foto, en deze foto straalt vooral veel gevoel uit, op een manier dat zwart wit dat best kan, bij deze plaat dan vooral krachtig
Mooie plaat (s) Patrick!
mvg Christophe
Comment
Comment