Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Al regelmatig zien voorbij komen op deze manier, vind het steeds mooi om te zien en altijd net even wat anders
Hier bij deze ook weer een mooie bewerking, meer PS dan foto denk ik maar een mooi resultaat
Zonde dat we het origineel niet kunnen zien, ben wel benieuwd eigenlijk aangezien je laatste uploads toch allemaal flinke PS werkjes zijn
Al regelmatig zien voorbij komen op deze manier, vind het steeds mooi om te zien en altijd net even wat anders
Hier bij deze ook weer een mooie bewerking, meer PS dan foto denk ik maar een mooi resultaat
Zonde dat we het origineel niet kunnen zien, ben wel benieuwd eigenlijk aangezien je laatste uploads toch allemaal flinke PS werkjes zijn
grts
Sieg
Heb 1tje toegevoegd is niet volledig originbeel deze vond ik niet direct maar geeft wel een idee
Heb 1tje toegevoegd is niet volledig originbeel deze vond ik niet direct maar geeft wel een idee
Bedankt voor het toevoegen van een gewone opname
In ieder geval wel een knap resultaat dat je verkregen hebt, zoals ik reeds schreef wel al meerdere malen zoiets gezien (en zelf ook al gedaan)
Doch bij deze spreekt me het hele felle licht wel aan en da's toch net weer even anders dan die anderen
Comment