Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stranded
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Stranded
Ik hou wel van de contrastrijke bewerking maar vind de lichtinval rond het bootje wat onnatuurlijk overkomen.Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtik vind het wel een mooi beeld , maar zou de voorgrond iets helderder maken en ik vermoed dat de verscherping er net iets over is waardoor de fijne details een beetje reuzel worden
De lucht is voor mij subliem!
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk berichtIk hou wel van de contrastrijke bewerking maar vind de lichtinval rond het bootje wat onnatuurlijk overkomen.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
't Ja, ik vind die juist mooi die op- of ondergaande zon, de boot steekt er heel goed tegen af.
Die kustlijn, precies in het midden van de foto, past daar ook héél mooi bij.
Alleen ben ik het met Patrick eens qua scherpte en een iets te donkere voorgrond.
Ik zou die met een grote zachte borstel met "Tegenhouden" en Hooglichten op 10% overschilderen in een vlotte beweging.
Met dezelfde borstel en dekking maar nu op "Middentonen" nog eens overschilderen.
En dan mag die bij mij aan de muur in de salon opgehangen worden.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
Comment
-
-
Topplaat hoor Kurt, helemaal af wat mij betreft
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
dank voor de reacties en comments. ga ik zeker mee aan de slag al ontbreekt het even aan tijd. Ik merk dat de meningen verdeeld zijn en gaan tussen zoals die en en een meer natuurlijke uitstraling
Comment
Comment