Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonsondergang Schulensmeer
Collapse
X
-
Last edited by Brand New Image; 31 augustus 2018, 06:46.--> www.brandnewimage.be <--Labels: Geen
-
-
Re: Zonsondergang Schulensmeer
Mooi en goed scherpnikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700
-
Heel mooie foto, maar die takjes rechts en dat één takje links zou ik weg doen
Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalkhttp://www.photo-patricske.be
Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier
Comment
-
mooi ,maar toch heb ik het gevoel dat er iets niet klopt ,waarschijnlijk komt het door de helderheid van het water , of het sterretje in de spiegeling wat ik nog niet heb gezien zoiets ,ik kan er mijn hand niet opleggen , maar ik kan ook helemaal verkeerd zijn ook ,het algemeen beeld is mooi
Comment
-
Mooi beeld . Het sterretje in de weerspiegeling is voor mij ook raadselachtig en de takjes links zou ik zeker wegshoppen
Comment
-
Mooi in beeld gezet maar zou ook de zijtakjes wegpoetsen...
Groeten
Freddy
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties allemaal. Ik heb even een update geplaatst: takjes rechts werden opgepoetst, de uitsnede is nu 16:10 waardoor er van de voorgrond iets weggesneden wordt en de schaduwpartijen werden iets minder fel opgelicht.
Wat de 'ster' in de weerspiegeling betreft: dit heb ik ook nog nooit voorgehad, maar werd zo wel degelijk door de camera vastgelegd. Ik vind het wel iets hebben--> www.brandnewimage.be <--
Comment
-
Die verwijderde takjes, dat is inderdaad minder rommelig. De meer gesatureerde lucht vind ik dan weer onnatuurlijk overkomen in de nieuwe versie..Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk berichtDie verwijderde takjes, dat is inderdaad minder rommelig. De meer gesatureerde lucht vind ik dan weer onnatuurlijk overkomen in de nieuwe versie..bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Knappe up !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtKnappe up !!
Comment
-
Comment